nu har jag äntligen sex and the city 2 filmen

Igår kväll så rensade jag faktiskt i garderoben absolut kan jag nog både kasta mer och rensa bättre men det vart iaf en hel påse och då snackar vi ullareds påse som jag kasta full me kläder sedan ett par skor. Tyvvärr så är garderoben lika full iaf eftersom jag har haft påsar liggandes för de jag har shoppat har inte fått plats men nu ser det helt okej ut i garderoben ganska fullt och ändå har man inga kläder :/.. Knasigt det där ;).. Imorse så gick jag och mamma upp o simma eller imorse och imorse men vi simmade iaf lite idag, skönt och trevligt! Nu väntar jag på att Ebru ska hämta mig i bilen så ska vi möta Felicia köpa något gott sedan hem till mig och kolla film, det blir sex and the city 2 :D, har inte sett den! Hoppas den är bra!

Idiot (Ebru) och jag när vi hade det som roligast!




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0