Hade nog lite fel

Jag hade vist lite fel eller tror min Chef sa fel i telefonen när han ringde och frågade om vi ville komma in och jobba med marknads undersökning tills vårt comhem projekt är igång igen. Vi frågar frågor till personer som är födda mellan 1995- 1997 som ska söka gymnasium vad som verkar intressant o det är bara 4 fråger men det är sjuk mycket man ska läsa för dom! Men tycker kanske att det är något roligare än det andra tror jag, vet inte ännu får känna av imorgon. Slutar om 15min då blir det hemgång och chilla lite är för övrigt sjukt godis sugen!!

Imorgon ska jag hämta ut mina kläder som jag beställt på h&m det står att dom kommit iaf, får se! Jag beställde dom typ i måndags så känns sjukt att det gick så fort ju :/.. Efter det blir et hem och fixa lite sedan bär det av till jobbet kl:15.00 -18.00 efter det ska jag iväg och bowlla med Daniel, Jonas och Malin, ruuuligt!




//T.Johansson


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0