11-11-11

Som alla andra lär börja sina blogg inlägg idag gör jag också de, jag menar det är ju inte varje dag som alla datum blir samma siffra 11-11-11, om man nu ens fatta hur jag menar med det hoppas jag. I onsdags kväll skulle jag ha träffat Ebru efter jobbet men blev "sjuk" eller iaf väldigt förkyld så åkte hem och sov. Vakande halv 12 i torsdags och gjorde verkligen inget alls sen träffade jag Simonsson på en mysig fika hos henne, mycket trevligt! :) <3. Eftersom jag inte träffade Ebru och Felicia på onsdage så bestämde vi torsdag kväll så vi fikade väl också och kollade på massa bilder från Ebrus resa, det var väldigt kul att se! blev mycket snack och ganska sent sedan åkte jag hem käkade och sov.
Imorse bar det av till jobbet skulle vara där 8 för att vi hade någon säljcoach där slutade runt tio och åkte då till solna centrum för att klippa mig hos Martin, mycket trevligt och länge sedan vi sågs!!
Efter det åkte jag hem köpte lunch på konsum käkade och kollar nu på Eva och Adam tihi!

Blir nog lite mer vila idag bara så man orkar jobba resten av helgen har öppning och stägning båda dagarna vilket är väldigt segt men samtidigt så vet man att då är de bara ta det lugnt som gäller. På söndag är det farsdag så då tänkte bror och jag bjuda ut pappa på restaurang bara för att göra något på kvällen men mest av allt för att han är så värd det! :D <3




Ha en underbar helg! :)
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0