17/11-11

Det är torsdag o jag är ledig, nice! Är även ledig imorgon så det känns toppen men jobbar helgen istället så alltid är det nått :P. I tisdagas jobbde jag på lite slut i kroppen men de rullade, på kvällen färgade jag även hårt blev inte riktigt som planerat men än så länge har folk bara sagt bra saker om det. Jag hade nog gärna haft det lite mer i en annan ton men men nu får vi köra på detta lite. Hoppas på att vara duktig på att lägga upp bild snart! ;)

Onsdagen bestod av jobb sedan hem och käka middag, kolla tv det är en skit bra serie på ettan som heter bron på onsdagar kl:21.00 men jag tror det var sista avsnitten nu men pappa säger att det ska vara fler så vi hoppas på det!

Idag har jag bara chillat galet men börjat kolla lite i garderoben som jag tänkt rennsa men det går sådär haha. Jag har även käkat minst 5 mandariner men de är såååå sjukt gott ju! Ska träffa Felicia snart kanske blomman och idiot också kommer! :D.

Nej nu måsta jag sminka mig o klä på mig något vettigt kanske ;).


Btw, vill ni se en hemsk bild :O ? (visar den mest så min bror ska få se) Men vår pappa opererades den 7 Juni och för en vecka sen måste typ alla blodkärl i den arm som han operat spruckit för titta hur det såg ut efter han gjort en övning dom givit honom. 
(det ser mycket värre ut i verkligheten)



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0