Imorgon ska jag sova!

Jaa, som rubriken säger så ska jag sova läääääääänge imorgon, är ledig då och de ska bli så skönt då jag jobbat 9 dagar i sträck nu. Imorgon blir de att göra naglar också, lovley! Jag har inga alls nu lite förvånat kanske för de var länge sen man var helt utan. Iof får vi se om hon får dit alla naglar imorgon då mina egna är så korta och tunna! Men Sherie kan trolla får vi hoppas på!
Imorgon kväll blir det nog lugnt då jag känner att jag inte orkar gå ut även fast mina kära ska på garbo, men på lördagen ska vi på lokal fest så det ska bli nice!! Synd bara att man jobbar på söndag :/. Men skit i jobb nu är det ledighet som gäller!

Känner och hoppas att november blir en bra månad precis innan jul som bara susar förbi men ändå så hinner man med lite saker, äh nu snackar jag nog bara knas som vanlig.

En bild från när jag hade naglar i sommras slänger jag in sen blir de lite tv och sova.

//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0