Ses i Januari ;)

Igår jobbade jag från 10 till tolv på natten helt sjukt vad lång tid det tar att inventera alltså herregud! Men jag lever och min underbara pappa kom o hämta mig vi skulle sluta elva men blev klara tolv så min pappa satt i bilen en timma och bara vänta o vänta på mig stackarn! Min bäääästa pappa! <3

Såå sova till halv tolv idag galet behövligt! Måste även säga grattis till min pojkvän som fick jobb på posten idag och ska jobba där en månad vilket är perfekt då dom inte ha så mycket kvar att göra på firman!
Idag täkte jag köpa present till min mor och träffa underbara Simonsson efter hennes praktik.

Har fått december schemat nu också så om jag säger såhär, vi ses i Januari gott folk! ;)
Är ledig på julafton iof vilket jag inte trodde o tror faktiskt det hade varit lite mysigt att jobba då tihi, men jobbar nyår visst är det bara på dagen men det hade jag hellre sluppit faktiskt ;).

Nee nu ska jag gå upp!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0