bättre sent än aldrig..

Nu har de gått lite tid igen men jag hinner typ inte skriva när jag jobbar, det är min sjätte dag i rad men imorgon är jag ledig, lovley för är helt slut i benen!
I fredags fick jag lite flipp och tatuerade mig, kommer en bild någon dag hoppas jag haha. Blev en fin rosette på handleden, enkel, snygg o lite flickig precis som jag ville ha den.
På dagen så fikade jag med Simonsson vilket var väldigt mysigt, efter litet besök på systemet så blev de hem gång senare kom de lite folk till mig så förade vi och hade trevligt sen bar det av mot garbo där vi dansade hela natten och hade super kul, behövde verkligen de!
På lördag morgonen var de inte lika roligt att gå upp och jobba efter 3 timmars sömn men hade inget val, som tur var så jobbade jag med härliga Sandra så de gick bra! Slutade 16.00 så då åkte jag hem till Daniel där vi började kolla film och jag somnar och vaknar ett tag senar av att Daniels moster kommer in och säger att det är dax och dricka lite vodka, trevlig som jag är ställer jag upp haha. Det blev några timmar och några glas senare av mycket prat o trevligt sällskap så bestämde jag mig för att sova igen.
Söndagen blev jobb hela dagen sen åkte jag till Daniel igen då vi inte hann umgås så mycket dagen innan, men de var mys.
Jobbade långa dagar mån o tis och igår efter jobbet åkte jag till älskade Felicia och blev bjuden på en super god middag och massa snack, efter de fikade vi med fina tjejorna Blomman o Ebru sen blev de hem och sova.
Idag var jag pigg men efter lunch gick det utför då mitt humör sket sig och vi fick leverans på hur mycket jeans som helst och kunderna var inte dom roligaste men inte nog med det så var tunnelbanan helt sämst så hann inte träna heller och då blev jag skit lack. Men men nu tror jag humöret är bättre iaf haha.


Åhh, jag vill bara åhh.............!!!!
//T.Johasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0