bild på min tatuering

Nu har jag städat rummet, kört en tvätt, testat lite kläder så det som finns kvar på min TO DO list är beställa ett par byxor på H&M men jag fattar ju inte hur man gör sånt så jag får nog vänta tills jag kan få lite hjälp. Jag är 20år och kan inte beställa kläder på h&m då är det illa, men jag kan men jag fattar aldrig vart man ska skriva in rabatt raden (50% på valfritt plag just nu) och hur man betalar på en gång haha. Men när jag fått hjälp dom andra gångerna då kollar jag aldrig på utan låter bara någon anna göra vilket är dumt kankse haha.
Min lön denna månad va ju inte så storslagen på 1200kr så blir nog väldigt mycket av en fattig månad kan man säga! Men så går det är man är arbetslös en månad jag jobbade bara två dagar under hela september men det var skönt iaf, lite segt mot slutet iof men då fick jag ju jobb som tur var.
Imorgon är det jobb och kanske rissne gympa som gäller får se då jag blivit förkyld igen :(. Fredag är det jobb sedan 40års fest på kvällen, lördag jobb och inflyttningsfest på kvällen, söndag jobb och SOVA på kvällen! Så ser mina planer ut framöver.
Behöver egentligen göra nya naglar också då jag saknar två men mina tider och sheries (hon som gör mina naglar) våra tider passar aldrig ihop. Så får se om jag ska slita bort alla naglar nu eller inte gah, jag vet inte!


Här kommer två bilder på min tatuering :)




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0