Från en dag till en annan

Igår hade jag tänkt att städa o fixa i mitt rum men slutade med att Felicia och jag åkte hem till Ebru istället så hängde vi där några timmar efter det bar det av till kista då vi alla tre ville shoppa lite, Felicia skulle ha en klänning till sin 20års fest på lördag och ett par skor, jag vill väl bara shoppa o det blev en tröja på h&m och ett par örhängen från ur&pen och för Ebru en bh, mycket trevligt! Kom hem till halv 8 då blev de middag och ensam mamma söker, ganska tråkigt avsnitt tyvärr men måste kolla ändå ;).

Idag har jag varit i stan jag köpte inget mer än en latte men det var skönt väder så blev en mysig fika. Efter det åkte jag hem och luncha med pappa så nu ska jag kanske ta tag i mitt rum eller hitta på något annat roligt, får se!

Fick ett halv spännande samtal idag också, men får se hur det blir, köt hårt!
Jag vill verkligen bli av med min förkylning nu också, tycker det räcker nu..


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0