Stan med Majen idag

Idag har jag och Majen varit i stan från elva till halv 4a typ. mycket mycket trevligt!! Vi shoppade lite för min del blev det ett par tjocka leggins på gina (love them) ett genom skinligt nagelack och ett par svarta snygga stövlar! Känns som jag glömt något hmm, men fattig vart jag iaf! Hoppas att det räcker med shopping nu för min del, det ända jag vill köpa är en vinter jacka och en bikini haha blandad kompot ;).

Men jag o Majen sanckade skit och bara hade det bra, kul att ses igen! Kul att höra att det går så bra med ditt kökort vännen. Hoppas jag själv blir taggad så jag kan börja köra snart, tycker fan bara det är läskigt att köra bil haha.

Felicia var nyss här så såg vi på ensam mamma söker vilket var den sämsta gången hittils av alla som jag kollat på :/, illa!
Imorgon kommer förvaltarna mellen 8-17 kul dag, så vill man inte vara hemma när dom kommer liksom o det blir ju lätt, NOT! Så man måste gå upp tidigt också bara för dom ska in i alla rum.



Nej nu blir det ett avsnitt svensson svensson sedan sova. Gonatt (:
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0