I have..

I fredags eftermiddags träffade jag Simonsson så drog vi och fika på Amandas cafe i bromma, mycket trevligt hade vi! Vid kvart i 8 på kvällen hämtade Daniel mig där så drog vi till Felicia hämtade henne o hennes mor för att åka o hyra ett släpp och sedan hämta en soffa som Felicia och dom skulle få till deras nya lägenhet. Det vart en jävlig stressad tur när vi tillslut fick tag i ett släpp som skulle vara tbx klockan 22.00. Men det var kul iaf och vi hann så det var bra kämpat! ;). Efter det så tog jag o Daniel en burgare på donken sedan åkte vi hem till Daniel då han skulle hämta sin väska och åka till Jimmy för att sedan dra iväg till huddinge och sedan vidare till Eskelstuna på drag race! Men Daniel mor skjusade Daniel till Jimmy så jag följde med som sällskap sedan åkte vi hem och det slutade med att jag sov hemma hos Daniel utan att han var hem så lite tomt, men mys iaf.
På lördagen åkte jag o Daniels mor till Solvalla och kollade på när deras granne red, det var lite kul att se! Sen kom jag hem tog en snabb dusch sedan kom Simonsson o Bea och hämtade mig så åkte vi och kollade på fotbolls match där vi även möte upp Felicia. Efter matchen och lite snack så åkte jag o Simonsson hem till henne o käkade middag sedan blev det vin med Amanda o Bea och fortsatt fest i rissne på kvällen. Mycket härlig lördag!
På söndagen trodde jag att jag skulle prov jobba på ett ställe så gick upp o tog mig till Bromma sedan visade det sig att det var nästa söndag hahaha, fett fail av mig! Men då åkte jag hem och käka sedan kom Daniel o Jimmy och hämtade mig så drog vi och kollade på gokart race, det var coolt. Kvällen spenderades sedan hos Daniel, mysmys.

Igår övningskörde jag på morgonen och sen åkte jag hem o duscha o åkte sedan till sumpan där jag träffade Felicia och sen kom Ebru så köpte vi fika och gick hem till fille. Satt där o snackade sen fick jag o Ebru panik och ville gå på Aik - Djurgården men biljetterna var slut på nätet... Vi åkte till råsunda för att göra yttligare ett försök men billjetterna var slut där med :( haha. Så efter många om och men köpte vi biljetter av en kille som sålde utanför, vi fick bra pris. Men jag var nojig att det var falska biljetter men vi köpte och chansade, VI KOM IN PÅ MATCHEN!!! Shit vad glada vi var, snacka om lycka! :D. Det var bra drag, men en skit match i övrigt tyvärr..

Neej nu måste jag försöka ta mig från datan, hoppas ni haft en bra helg!
Puss hej!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0