Lite allmänt ;)

Igår blev det simmning med Ebru sedan lite chill i simmhallen efter det gick jag hem och åt lunch fastnade framför OC som gick på tv efter det blev det lite tele med Simonsson. Sen gick jag o mamma på rissne gympan vilket var skönt o behövligt, pappa hämtade oss så blev det middag och lite tv mys. Läste lite i SOLO innan jag somna ganska skönt sätt att varva ner på faktiskt.

Imorse kom det en kille som skule fixa våra kylskåp som är helt nytt men lutar riktigt äckligt och det visade sig vara fel på filtret så han bytte det och nu har iaf 70% av luktn försvunnit så hoppas det andra också försvinner :). Jag ä ganska slut och tänkte bara chilla nu fram tills jag ska träffa Fille och sen efter det blir de duscha o fix för sedan ska jag hälsa på mina favoriter familjen Ericksätter! :D

Imorgon ska jag och Ebru simma igen sen på kvällen är det jobba i bromma som gäller ska inventera butiken, men det är iaf bättre än inget.

Neeej nu ska jag försöka kolla lite vad det finns för bikinis som man kan köpa då min favorit överdel har fuckat så jag behöver en ny!!



Söt bild!




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0