Torsdag

Idag har jag sovit länge, varit ut på en promenad runt råsta sjön, träffat Ebru som jag åkte till kista med där vi shoppade lite för min del blev det ett par EasyTone skor som jag ska försöka börja använda på jobbet bland annat, ett par leggins, en vit ganska snygg stickat tröja och en svart kavaj så nu 1600kr fattigare men det får godkännas då det ändå är saker jag behövde. Efter en trevlig tripp i kista och Ebru köpte också en kavaj men den var beige o skit snygg så åkte hon o hämta sin lillebror och jag åkte till Simonsson :). Vi tog bussen till sumpan där vi gick och fika och hade lika trevligt som vanligt!
Kom sedan hem vi tjugo över 6 då säger min mor nu går vi på rissne gympan så blev att byta om och dra dit, mycket skönt nu efteråt!

Ska snart göra mig klar för sängen och sedan sova för imorgon blir det jobb igen, äntligen! Ska till Liljeholmen 13-20.15 så blir jobba sent men de är lugnt :).

Dålig bild hittade den på nätet men det var dom jag köpte:




Ha en toppen fredag alla!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0