Våfflor!!

Såg precis en bild på en voffla och kände, shit vad gott!! Men men, nu har det varit helg och ja har jobbat, firat Mira som fyllde år, varit med Daniel både på loppis och på bio, super mys! Vi såg en gång i phuket den var härlig! Blev även middag med familjen nu på kvällen så det var kul att träffa bror min men tror vi båda var lite trötta haha. En nagel jävel har jag tappat oxå så måste se om jag och Sheri har tid någon gång så jag kan få nya snygga naglar.. Nu har jag massa jobb dagar framför mig typ 14 dagar i rad men det ska bli kul! :D

Har inte så mycket att säga men hoppas på att hinna en del i veckan men det beror väl på hur mycket man jobbar I gues..  :)


En bild på mig från Thailand, lite bränd i ansiktet kanske haha!



Neej har inget att säga nu blir det tv mys :)
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0