Jaa det går som vanligt

Vi flyttar om en vecka och 2 dagar och jag har precis fått ihop min första flytt kartong, taggad tjej!!! *NOT* Usch alltså det är verkligen tråkigt att packa o det tar tid om något men jar har fått ner alla böcker från mitt rum nu så bara resten av hela rummet kvar, Here We Go!!!

Det gick bra att jobba i Liljeholmen i onsdags det var kul och fin butik. Torsdagen spenderade jag i glasfhuset men inte som säljare utan nere på lagret men det var kul att bara vara där och få det snyggt måste jag säga! Efter det blev det en fika inne i stan med Felicia sen bar det av hem till Daniel då han o jag lagade korvstroganoff :D :D och kollade på fast & forius 4a som gick på tv så det var toppen bra! Imorse när vi vaknat gick vi upp käka frukost, sen drog Daniel till ishhallen och jag åkte till kista för att köpa present till världens bästa pappa som fyller år på söndag. Jag skulle även på banken och systemet tror ni jag gjorde något av de, neej för jag kom på det nä jag satt på tuben på vag hem haha! Sen har jag kollat tv, käkat lunch, fastnat vid datorn och aa fått ihop en flytt kartong men nu måste jag packa lite mer.

Ikväll blir det nog Ambassadure (stavning) med Felicia och lite folk. Hoppa alla har en bra kväll!


Början av sommaren 2007 ;) haha.



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0