Lite onödig fakta

Helgen har varit mysig, efter att Daniel kom hit och vi käkat middag så åkte vi till Micket och kollade lite film blev Twillight 2 och jag som inte ens sett hela ettan började se i mitten på 2an men tyckte den var bra! Killarna klagade mest haha.  Men den var bra vill faktiskt se dom andra nu också.

Lördagen sov vi ganska länge sen blev de dusch och frukost sedan drog vi till stan med Micke, Ida och Jonas för att se junniorerna man såg inte så mycket men ändå kul att se att ha varit där liksom. Efter det drog vi till en restaurang i odenplan där vi käkade middag och snackade massa skit, mycet trevligt. Sen blev det massa tv hos Jonas med alla tills det var dags att natta kudden.

På söndagen vakande jaf vid tolv, super skönt! Då väckte jag Daniel sen blev det en snabb dusch lite frukost och sen drog jag hem till Simonsson där vi fikade och snackade en massa om allt från himel till jord, som vanlgt super mys!! Efter några timmar blev det hemgång då jag behövde börja rensa vilket hör och häpna jag faktiskt gjorde hittade massa gamla roliga saker! :D Hade även tvättstugan på kvällen men det var bra så jag fick lite gjort.

Idag  har jag jobbat vi höll på med en massa paket som ska skickas och grejer imorgon blir sista dagen i Farsta innan renoveringen känns både skönt och tråkigt! Men har fått lite tider på andra J&J nu inte så mycket men lite tider iaf så det är bra! På onsdag ska jag tex vara på J&J i Lilljeholmen men det ska bli kul.


Har faktiskt varit på rissne gympa idag lär ju inte kunna gå imorgon då jag redan har verk haha.
Yr är jag också tihi!


En Bild På Min Älskling! <3

 

//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0