Världens sämsta bloggare!

Nu är det sommar och jag hoppas att värmen kommer snar spec till nästa helg då vi ska på summerburst o parta o två dagar så jäkla bra!!!! :D Veckan efter det är det midsommar som ännu är opöanerad men det gör inget för bangar inte på att åka till landet o bara njuta med familj o familje vänner! Men om det bilr lite folk kanske vi darar till Micke igen men inget bestämt så  vi får se! Jag ska inte uppdatera allt som hänt för det skulle ta ett år men jag älskar mina vänner, min familj, min kille och mitt jobb och känner att sommaren är här vilket inte skadar!! Har även 2 veckors semester i sommar helt AWSOME!!!!

Jag ahr flyttat tbx till spelmanshöjden igen det är väl helt okej men gillade det bättre innan!

Nej nu måste jag gära mig klar för sängen och efter jobber imogron blir det umgås med Fina Simonsson!


Puss och Godantt <3
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0