Lediga torsdag

Det är så skönt med lediga torsdagar det ger en energi inför helgen och eftersom jag oftast jobbar helg så behöver jag min torsdag!
Idag vaknade jag vid halv 10 gick ut på en promenad sedan blev de hem och duscha för att sedan möta upp bästa Simonsson för en härlig lunch på kinan i sumpan. Verkligen super mysigt :) <3. Sedan tog vi en lätt promis till hb och jag gick hem, hade tvättstugan 14.30-18.00 där efter blev det gympa med min kära mor och när vi kom hem hade far min gjort väldigt god mat så vi käkade sedan hade jag ett samtal med min kära bror och nu ligger jag uppsvullen o mätt i sängen ;).

Imorgon blir det jobba 13-20,15 usch vad sent men men sen blir det hem får se om min älskling plockar upp mig efter sin hockey match så vi hinner umgås lite :)). På lördag 11,30 är det dejt med bror min vi ska svänga förbi våran kusin som fått barn, mys! På lördag kvällen ska jag fira Mira på Fridays på känns kul att träffa alla igen :). Söndag är det jobba som gäller!

Simonsson och jag 2007
 
Jag oc underbara mamma efter gympan.. eller?! (nja, snarare på Teneriffa 2006)

Puss och godnatt!
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0